شوینده های خانگی برای پاک کردن انواع لکه از روی فرش

شوینده‌ های خانگی

شوینده‌ های خانگی


معرفی شوینده های خانگی برای پاک کردن انواع لکه از روی فرش

شوینده‌ های خانگی

شوینده‌ های خانگی

قبل از توضیح در مورد شوینده های خانگی در ابتدا نکته‌ ای که باید بدانیم این است که تمیز کردن فرش با محلول‌ های شیمیایی هم برای سلامتی شما و هم فرزندان شما بسیار خطرناک و مضر است. ما در اینجا می‌ خواهیم به شما اطلاعاتی بدهیم که بدون احتیاج به پاک‌ کننده‌ های شیمیایی شوینده های خانگی خود را بسازید.
۱٫ترکیب جوش شیرین و پودر بوراکس: این شوینده جز شوینده‌ های خانگی سازگار با محیط زیست می باشد.برای پاک کردن ذرات گرد و خاک از فرش بسیار مناسب است. در ضمن یک بوگیر خیلی خوب نیز به حساب می‌ آید.
۲٫جوش‌شیرین و سرکه سفید: این ترکیب جز آن دسته از شوینده های خانگی است که دارای دو عنصر با خواص شیمیایی متفاوت می باشد. یکی خنثی و دیگری اسیدی، که باعث ایجاد حباب های co2 می شوند. درضمن برای این‌ که حاوی جوش شیرین است بهتر است در موقع تمیز کردن از آب گرم استفاده کنیم.
۳٫ترکیب سرکه و آب داغ: این ترکیب به شدت اسید. است.شوینده عالی برای از بین بردن بوی نامطبوع فرش نیز می باشد.
۴٫آب‌ لیمو و پراکسید هیدروژن:یک سفید کننده عالی می باشد از این ترکیب معمولاً برای از بین بردن ذرات چسبیده به فرش استفاده می‌شود.

۵٫ذرت ،جوش شیرین و برگ بو: جوش شیرین خاصیت جذب لکه ها به خود را دارد.برگ بو یک متخصص در از بین بردن بوهای نامطبوع فرش است و چون این محصول مایع نیست در رده بهترین شوینده های خانگی قرار می‌گیرد.
۶٫آمونیاک و سرکه: همان‌ طور که می‌ دانید آمونیاک در ذات و طبیعت خود یک پاک‌ کننده قوی میباشد ولی می‌تواند روی فرش باعث ایجاد تغییر رنگ شود. برای آن که بویی شبیه بوی ادرار حیوانات خانگی دارد آن را با سرکه ترکیب می کنند.سرکه خاصیت بو بری فوق‌ العاده‌ای دارد. ترکیب این دو با همدیگر یک تمیز کننده فوق‌العاده قوی به ما خواهد داد.

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری