قالیشویی در کامرانیه

قالیشویی در کامرانیه

قالیشویی در کامرانیه


قالیشویی در کامرانیه – کامرانیه محله ای در شمیران بوده که در شمال تهران بزرگ واقع شده است. این محله جزو منطقه ۱ شهرداری محسوب می شود. یکی از محله های گران قیمت تهران به شمار می‌رود.
این محله از شمال به خیابان نیاوران، از شرق با فرمانیه، از جنوب با بزرگراه صدر و از غرب به چیذر در ارتباط است.

قالیشویی در کامرانیه

قالیشویی امیران با تحت پوشش داشتن محدوده کامرانیه همراه با سرویس آماده در منطقه در کوتاه ترین زمان ممکن فرش های شما را جمع آوری کرده و اقدام به ارائه خدمات می کند.

انتخاب قالیشویی مناسب همواره یکی از دغدغه های مهم محسوب شده و در صورتی که به درستی انجام نشود منجر به رسیدن صدمات جبران نا پذیری به فرش می شود، از این رو انتخاب یک قالیشویی معتبر و ثبت شده در اتحادیه قالیشوییان امری مهم است. قالیشویی امیران با چند دهه سابقه درخشان به عنوان یکی از بهترین قالیشویی های تهران فعالیت کرده و شما می توانید با اطمینان خاطر فرش‌های خود را به ما بسپارید. قالیشویی امیران با استفاده از جدیدترین و بروز ترین دستگاه ها به همراه بهترین مواد شوینده فرش های شما را شسته و علاوه بر افزودن زیبایی به فرش سلامت فرش‌های شما را نیز دوچندان می کند.

برخی از خدمات قالیشویی امیران شعبه کامرانیه

  • ارائه کلیه خدمات شستشو فرش شامل: شستشوی فرش دستباف، شستشوی فرش ابریشم، شستشوی فرش گل ابریشم، شستشوی فرش ماشینی، شستشوی فرش تمام ابریشم و …
  • ارائه خدمات رفو و ترمیم فرش شامل: ترمیم ریشه های فرش، رفع سوختگی فرش، شیرازه دوزی، چرم دوزی، رنگبرداری و …
  • خشکشویی مبلمان و موکت

جهت بهره مندی از خدمات قالیشویی امیران کافیست با شماره زیر تماس گرفته. تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به ثبت سفارش شما کنند. پس از ثبت سفارش جهت جمع آوری فرش ها با شما هماهنگ کنند.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش:

۲۲۰۸۲۰۲۱

قالیشویی امیران همواره از بهترین ها

قالیشویی مناطق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری