قالیشویی در شیان

قالیشویی در شیان

قالیشویی در شیان


قالیشویی در شیان

قالیشویی در شیان | قالیشویی امیران بهترین و نزدیک ترین قالیشویی به محله و محدوده های شیان، دارای شعبه و دفتر رسمی در محله شیان. سرویس دهی سراسر شیان و محله های حومه با استفاده از کادری مجرب و آموزش دیده. انجام کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی و خدمات تعمیرات و باز سازی انواع فرش دستبافت.

قالیشویی در شیان

محله شیان در شمال شرقی تهران و زیر نظر شهرداری منطقه ۴ تهران قرار دارد. محله شیان در شمال پارک جنگلی لویزان و جنوب مجتمع مسکونی و نظامی آجا واقع شده است. خیابان‌های این محله به ترتیب شیان و شیان ۱ تا ۷ نام‌گذاری شده‌اند. محلهٔ شیان دارای یک حسینیه است و بیمارستان لویزان در نزدیکی آن واقع شده‌است. شیان جزو محله های خوش آب و هوای تهران می باشد و از این رو منازل مسکونی و ویلا های مسکونی ساکنان مرکز تهران و ساکنان مرفع نشین تهران بیشتر از همه در این محله دیده می شوند. محله ی شیان دارای هتل دهکده شیان که توسط شهرداری منطقه ۴ تاسیس شده است می باشد.

پارک جنگلی شیان جزو یکی از اماکن گردشگری مهم این محله می باشد. با وجود مجمع های مسکونی نظامی آجا و شهرک ها و منازل مسکونی در خیابانهای شیان ۱ تا شیان ۷ خانوار های زیادی در این محله سکونت دارند. شرکت قالیشویی امیران با شعبه مجاز و زیر نظر اتحادیه قالیشویی تهران، آماده ارائه خدمات رسانی به ساکنان محترم محله شیان می باشد.

شما مشتریان عزیز میتوانید با ثبت سفارشات خود این افتخار را به مجموعه قالیشویی امیران بدهید که مجری خدمات شستشوی فرش شما باشد. خدمات قالیشویی امیران در محله شیان گسترده می باشد که عمده خدمات ما در این محله به شرح ذیل می باشد:

  • شستشوی تخصصی فرشهای دستبافت پشمی، ابریشم، کرک و نخی
  • شستشوی تخصصی فرشهای دستبافت قدیمی و عتیقه
  • شستشوی تخصصی انواع فرشهای ماشینی کرم رنگ و تیره
  • شستشوی تخصصی انواع فرشهای خارجی، لهستانی، ترکیه ای و …
  • خشکشویی انواع مبلمان ایرانی و خارجی
  • کلیه خدمات تعمیرات، ترمیم و باز سازی انواع فرشهای دستبافت و ماشینی

برای ثبت سفارش خدمات در هر کجای محله شیان تهران که سکونت دارید میتوانید با شماره های تماس قالیشویی امیران تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش شما اپراتور های ما هماهنگی های لازم برای مراجعه و جمع آوری فرش را با شما انجام داده و اقدام به جمع آوری فرش شما خواهند کرد. مراحل شستشوی فرش شما طبق ویژگی و نوع فرش شما به شما اعلام میشود و یک روز قبل از تحویل با شما تماس گرفته و هماهنی های لازم برای تحویل فرش را با شما انجام خواهند داد. تحویل فرش به صورت لول شده و اتو شده همراه با کاور می باشد که فرشهای شما بدون کمترین شکستی تحویل شما مشتریان عزی داده شود.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش:

۲۲۰۸۲۰۲۱

قالیشویی مناطق

بهترین قالیشویی شیانقالیشویی امیران شیانقالیشویی شیانقالیشویی مجاز شیانقالیشویی نزدیک شیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری