انتخاب بهترین رنگ برای فرش

بهترین رنگ فرش

بهترین رنگ فرش


انتخاب بهترین رنگ برای فرش

امروزه در همه مکان های شیک و لوکس دنیا که طراحی آن را بهترین طراحان دکوراسیون داخلی دنیا انجام داده‌اند یک تخته فرش اصیل ایرانی دیده می شود. همین نکته اهمیت فرش ایرانی را در طراحی دکوراسیون نشان می‌دهد. در انتخاب بهترین رنگ فرش باید به این نکته توجه کنیم” اول فرش و دکوراسیون”. در واقع به قول ادگار آلن پو:فرش روح یک خانه است .شما با انتخاب فرش خود در واقع یکی از ستون‌ های اصلی دکوراسیون را بنا نهاده اید.پس ابتدا فرش خود را انتخاب کنید و بعد دکوراسیون اتاق یا مکان مورد نظر خود را بچینید.در انتخاب فرش یک عامل بسیار حیاتی وجود دارد که آن هم‌ رنگ کف‌ پوش می‌ باشد.کف‌ پوش ها اگر رنگ خنثی داشته باشند کار ما برای انتخاب فرش راحت است ولی اگر رنگ هایی مثل طیف قهوه ای داشته باشند باید در انتخاب بهترین رنگ فرش دقت کنیم.

بهترین رنگ فرش

بهترین رنگ فرش

بهترین رنگ فرش و کفپوش ها

کارشناسان دکوراسیون داخلی برای رنگ کف‌ پوش و فرش حالت تضاد را پیشنهاد می‌ کنند.به این صورت که اگر کف‌ پوش شما رنگ تیره دارد بهترین رنگ فرش رنگ های روشن است و اگر کفپوش روشن باشد فرش هایی با رنگ‌های تیره پیشنهاد می شود. یکی دیگر از روش‌ های انتخاب رنگ برای فرش و دکوراسیون داخلی منزل روش “گردش رنگ” است. در واقع شما می‌ توانید فرش با رنگ‌ های متنوع انتخاب کنید و از رنگ‌ های آن در سایر اجزای خانه استفاده کنید.یکی از عناصری که در انتخاب بهترین رنگ فرش می‌تواند به ما کمک کند رنگ کمد های دیواری خانه می‌ باشد. که معمولاً از ترفند هماهنگی کمک می‌ گیرند و سعی نمی‌کنند بین کمد و فرش تضاد بوجود آورند. اگر می‌ خواهید فرش تک‌ رنگ انتخاب کنید باید دقت کنید که از رنگ مکمل آن نیز در سایر عناصر دکوراسیون استفاده کنید تا از تکرار یک رنگ در همه وسایل خانه پرهیز شود.
در مجموع فرش‌ هایی با زمینه کرم را می توان تقریباً با هر رنگ و هر دکوری ست کرد و کار را برای شما راحت می کند به شرطی که اصولی که گفتیم را رعایت کنید.

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری