نحوه از بین بردن بو و لکه ادرار از روی فرش

از بین بردن بو و لکه ادرار از روی فرش

از بین بردن بو و لکه ادرار از روی فرش


نحوه از بین بردن بو و لکه ادرار از روی فرش

نحوه از بین بردن بو و لکه ادرار از روی فرش – به طور کلی بو گرفتن فرش ممکن است برای هر کدام از ما رخ دهد، بوی ادرار، مایعات و یا هر بوی دیگر، بو گرفتن فرش ناخودگاه حس کثیف بودن فرش و در نتیجه باعث کلافه شدن خودمان می شود. برای از بین بردن فرش راه های زیادی پیشنهاد می شود. با ما همراه باشید تا به آنها بپردازیم

بوی ادرار ممکن است در اثر اتفاقاتی همچون ادرار نوزاد، ادرار سگ یا گربه رخ دهد پس نگران نباشید و با راهنمایی های ما به راحته لکه و بوی بد ادرار را از بین ببرید.

"نحوه

ساده ترین راه، استفاده از جوش شیرین

جهت استفاده از جوش شیرین در ابتدا آنرا با آب ترکیب کرده تا خمیر شود. پس از خمیر شدن جوش شیرین و آب آنرا بر روی قسمت لک شده فرش قرار دهید.

سپس مقداری سرکه سفید مقطر روی قسمت لک شده ریخته تا کامل سطح لکه شده را فرا گیرد. در مرحله بعد با استفاده از دستمال کاغذی رطوبت فرش را جذب کنید. مراحل گفته شده را دو بار انجام داده تا از صدمه رسیدن به فرش جلوگیری شود.

بعد از مراحل گفته شده فرش را آبکشی کرده و با استفاده از حوله رطوبت آن را بگیرید. سپس با استفاده از سشوار قسمت لک شده را به مدت چند دقیقه خشک کنید.
نکته ای که باید اشاره کرد بوی سرکه است، ممکن است تا چند روز بعد از پاک کردن لکه بوی سرکه بیاید که جای نگرانی نیست و از بین می رود.

از روش فوق می توانید جهت پاک کردن لکه ادرار سگ و گربه نیز استفاده کنید


مشکلی در انجام فرایند دارید؟ قالیشویی امیران با شماست؛ قالیشویی امیران با بهره گیری از پرسنل متخصص لکه های فرش شما را پاک میکند. جهت بهره مندی از خدمات ما کافیست کلیک کنید.

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری